پخش بازی‌های المپیک پاریس با بیش از ۷ میلیارد دقیقه پخش مستقیم، در مجموع ۲۱۵ میلیون بیننده در اروپا به دست آورد و فراتر از انتظار ظاهر شد.

کمپانی برادران وارنر با پوشش بازی‌های المپیک رکورد شکست

برادران وارنر دیسکاوری می‌تواند مدعی کسب مدال طلای بازی‌های المپیک امسال در زمینه پخش باشد زیرا رکورد پخش و آمار بینندگان را برای پوشش خبری المپیک ۲۰۲۴ پاریس در اروپا به خود اختصاص داد.

ارقام رسمی این کمپانی که دیروز (دوشنبه) منتشر شد نشان می‌دهد که این شرکت در مجموع ۲۱۵ میلیون تماشاگر در اروپا در سراسر پلتفرم‌های تلویزیونی و استریم خود داشته است که ۲۳ درصد یا ۴۰ میلیون نفر بیشتر از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

این گروه بیش از ۷ میلیارد دقیقه برنامه در تمام پلتفرم‌هایش پخش کرد که ۶ برابر پخش بازی‌های توکیو است. رکورد پخش یکشنبه، ۴ آگوست با ۶۰۰ میلیون دقیقه توسط مشترکین مکس و دیسکاوری پلاس شکسته شد که روز فینال ۱۰۰ متر مردان، رقابت کسب مدال طلای تنیس بین نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراز، روز پایانی مسابقات شنا و فینال مسابقات دوچرخه‌سواری زنان در جاده بود. تام کروز هم در مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس پرچم المپیک را به اهتزاز درآورد.

پوشش بازی‌های المپیک به رشد مشترکان برادران وارنر کمک کرد و با توجه به این که مشترکان جدید در بخش استریم پولی در طول دوره بازی‌ها ثبت نام کردند، جهش ۷۷ درصدی نسبت به مشترکان توکیو ۲۰۲۰ به دست آمد.

جی بی پرت، مدیرعامل این کمپانی و رئیس پخش استریم جهانی بازی‌ها، گفت: پاریس ۲۰۲۴ برای طرفداران و مخاطبان و بخش استریم مک و برادران وارنر دیسکاوری از همه انتظارات فراتر رفت و ما میلیون‌ها مشترک پرداختی جدید اضافه کردیم و روزانه میلیون‌ها بیننده به تماشای میلیاردها دقیقه محتوا در طول بازی‌ها نشستند. وی با تاکید بر این که شتاب رشد استریم این کمپانی در حال افزایش است گفت: ما هنوز تقریباً نیمی از بازار جهانی را در اختیار داریم.

امسال این کمپانی با تغییرات زیادی برای المپیک پاریس ظاهر شد و اولین دوره بازی‌ها را از زمان ادغام دیسکاوری و وارنر میدیا تجربه کرد و در عین حال سرویس پخش مستقل مکس در اروپا را از ۲۱ مه در ۲۰ کشور اروپایی راه اندازی کرد و از ۱۱ ژوئن هم این سرویس در فرانسه راه اندازی شد.

بازی‌های المپیک در ۴۷ بازار به ۲۰ زبان در اروپا در پلتفرم‌های پخش مکس و دیسکاوری پلاس که هر ۲ متعلق به کمپانی برادران وارنر است و در تلویزیون کابلی و آنلاین از طریق کانال‌های یورواسپورت پخش شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.